Wednesday, January 26, 2011

Riding Horse+Jetski=Picnic

Weehuuuuuu....


Ni cita last weekend when aku n family gi picnic..Besa la da dok asing ngan mak kan,sesekali balik sure ada aktiviti nya lah..opppss..sbb aku lama x meng'update' lupa nak ckp skrg aku da stay ngan en.hubby a.k.a Firdaus Non..ngeh2..sal ni nnt aku akan update tuk next en3 memandangkan cita sbnr aku ialah sal picnic kan..hehe...


Citanya mcm ni, ujung mggu lepas aku balik penang ngan hubby..then my sista decide nak gi picnic..masak+tlg2 mak kat dapur+siap2 bj gi picnic takot termandi kan..hehe...settle smua tros en.hubby drive gi ngan sbiji keta ja..smpai sn mkn dulu,harusla kan,lapor x hengat..then da kenyang prot suka hati, start la abg aku tnya nak nek jetski x??hehe..aku da lama x naik sbnrnye,dl aku mmg pakar sbb abg aku ada jetski sndr, but after dijual tros x penah naik smpai la time aku engage..hehe..sporting abg aku time 2,tb2 offer en.hubby yg time 2 hanya tunanganku tuk try naik jetski..sbb en.hubby x pandai aku la yg bw dia..hehe


K bebalik ke cite asal..asyik melalut ja aku ni..huhu..pas abg aku offer n aku ngan bongkaknya menolak..bkn ape, mcm x de mood lak nak naik..tp my sista ni sgt2 la excited sbb de lg lama x naik dr aku..hahaha..so de pun naik la,my bro ni still x puas hati sbb aku asyik meniolak ja..tb2 dia ckp klu cam2 naik kuda la..hahaha..aku penakot so aku suh hubby naik dl..tgk hubby naik cam syok lak..but dlm hati geli tgk kuda 2..pas je hubby naik, tros abg suh aku lak naik..huhu..aku tros naik n tunjuk brani..rupanya syok gak naik kuda nih..aku da ada experience 2..excited+takot+nak bt best..kuda ni mmg sj nak sabotaj aku,time aku nek bole x de melepaskan najis mughallazahnya..huhuhu..mmg x skolah,toilet dekat x mo gi..ape kejadahnye kuda..


then after nek kuda tb2 aku tlebey excited bila abg tnya skali gi x mo nek jetski ke???aku tros jom B kita nek..siapa yg jd drivernya(eh pggil driver ke,hehe) hentam je la..aku lah orgnya..smpai hubby ckp nek motor takot tp nek jetski leh plak brani..aku tau nape hubby ckp cam gitu..hehhe..jeng jeng jeng....sbnrnye de penakot sukan air coz x reti swim..ngeh3...sorry hubby..huhu


ok la smpai sini je la..layan la dikit piccanya ek..mmg dikit banget..negh3....






footnote::x sempat amik picca naik jetski coz x de sapa yg tingat,excited bangat sih..hehe

No comments:

Post a Comment