Thursday, April 14, 2011

Ekskelusip....RP

Holla all.....

Ekskelusip beno je kan..huhu

Cenggini citenya, smlm klu smua tgk tb3 sure prasan kisah ni..

Ekskelusip dr Raja Petra...Hmmm..dunia politik ni makin memualkan, pas cite liwat, cite rasuah, pas2 cita len plak..aku nek x paham..bg aku masing2 nak jaga kepentingan masing2..haih!!!malas nak layan..smlm ckp len plak..mn 1 yg betol ni..tlg jawab bole ke???

Udah2 la ngan cite mcm ni..asal nak election je cite baru kuar,haih!!mengeluh aku beberapa kali smlm..fening2,mcm aku lak yg dok jaga melesia kan..hahahhaha..(kalah pak najib)



ensem kan dia..mcm harith iskandar pun ade...


ni dia lagi..gebus giler dia n

Bebalik ke cita aku tadi,nape tb2 dia kuarkan kenyataan ekskelusip ek??y tell me y???Tiba2 timbul bini TPM yg kininya bini PM x mgkn bole masuk lam utan or panjat dlm gelap2..haih..huhuhu..bila la kes altantoya ni nak hbs ek..biul aku sbntr ngan knyataan RP ni..yg x pahamnye 2, altantoya ni dah pegi pun n x kan kembali dah(mcm lagu rabbani kan"pergi x kembali"..hehe)udah2 la bpolitik, seb bek aku x bjinak2 lam dunia politik nih..hahahaha(yo yo ooo je kan)..tp ape pun pls la x yah propa dah..kan sng cite, ni asyik2 cite yg sm, rs mcm nak muntah pun ade..jap cenggini, jap cenggitu..baek kite bako je...ya...kita bako...kita bako...hehehe...

No comments:

Post a Comment