Wednesday, August 10, 2011

LaZy..LaZy..LaZy

Salam geng...hr malas sedunia menjelma lg, tp kali ni dlm versi preggy lak..dl klu aku mls je aku cam nak blk, skrg len plak citanye..aku mls ja x mo datang keja..hehe..camne 2???haih!!!nmpknya penyakit ni makin berleluasa dlm diri aku..aku asyik nak tdo je, tp bkn tdo ptg tau, tdo mlm..asal dpt je brg atas katil aku lena x sedar ape..al-kisahnya smlm after en.hubby amik mak dr solat terawikh dia naik sbb dia tau aku sll tggu dia klu x nangih la aku sblm tdo x dpt tgk muka en.hubby..smpai2 je tros naik bilik sambil pgg buah pear..haih!! makan lg mamat ni mlm2, ape x ckp lg ke berbuka td..hahahaha..ekceli en.hubby mmg kuat makan tp makin menjadi2 lepas operate lutut hr 2..pas2 aku tnya dia.."b x hbs gi ka mkn, jom la tdo" n dia jwb "jap mkn buah dl, mula igt nak dok bwh ngan mak tp satgi syg dok tggu lak, 2 yg naik smbil menggigit buah pear""sungguh pelahap en.hubby time 2 membuatkan aku terasa nak rasa gak..huhuhu..pas je dia hbs mkn aku ckp la kt dia cpt sket nak tdo, dia ckp nak gosok gigi n cuci muka dl,jap je..aku ckp ok syg tggu b tau...naik je dia, hehehe..aku dah ZZZZZZZZZzzzzz ngan tenangnya...bole korang byg x, dlm x smpai beberapa minit aku tlelap n x sedar diri tros..pas2 dia gerak bgn pg nak gi keja, aku ckp jap la, 5 minit je..last2 aku tkejut jaga, arghhhhh aku dah lmbt, tp cam besa blagak macho turun ngan lenggang lenggoknye mcm x dak pape jd...hehehe..slumber jek..penyakit lazy aku ni makin menjadi2 sejak 2 menjak ni, dl pun lazy gak tp x la smpai tahap camgini..skrg ni parah rsnya...hadoi letey gila skrg, sejak2 preggy bdn asyik letey ja, pas je mkn sure prot cekang n x selesa smpai mkn pun jap duduk jap bdiri..huhu..hodoh pgai kan...tp itulah yg tjadi skrg, sgt2 letey+ngantuk...hr ni kena keja, mcm nak ckp bos bole sy blk x, ngantuk la..hehehe..

No comments:

Post a Comment