Thursday, September 3, 2009

Ku MeRindU



Ku Merindu~Ella & Shah

Ku merindu
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ku berjanji
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu
Merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu...

...............................................................................................................

lagu ni aku tujukan khas tuk suami tercinta...dl2 time cintan-cintun aku slalu nyanyi tuk die lagu ni..huhu(still remember his face time 2)
walaupun jauh dimata tp slalu dekat dihati cam tagline tv9 2 dekat dihati(huahauha)...
kadang2 tgk kengkawan yg dah kawen hubby dekat ngan diorg rs mcm sedey n jelez pun ade coz aku x mcm 2 pun...tp x pe smua ni dugaan maybe x lama lg kami dpt stay 2gether hopefully..kdg2 plak pk2 balik better jauh mcm ni,stiap kali balik rs mcm best je (still in hanimun mud..huhu)tb2 tringat time hanimun plak..saat2 manis yg x mgkin dlupakan dinner kat beach..thanx 2 hubby coz memahami n syg aku slama ni n i really appreciate that...hope our marriage last 4eva..insyaAllah..amin

'walau apa yg jd,ribut melanda nnt kau tetap milikku FIRDAUS ZAINOL'


~our memory~

No comments:

Post a Comment