Monday, October 5, 2009

RaYa PeRtaMa BgeLar iSteRi

salam n allop....

setelah seminggu masuk opis br aku ade mood nak buka entry pasal beraya ni..disebabkan ni 1st time aku beraya sbg wife org,so agak excited la...bukan ape sronot dia 2 len sket,sbb kali ni ber2..mcm lagu ber2 lebey baik 2..hukhuk

malam raya 2 aku dah bt persiapan tuk hubby+dr sndr..siap iron bj ry smua aku tlg family kemas2 apa yg ptt n tlg bt persiapan tuk akak aku masak..tp sygnya aku x sempat nak amik gmbr...tp enjoy la,hubby tlg aku pasang langsir smua,rs len sgt...slalunya aku bt ngan akak2 aku,tp kali ni dia banyak membantu...

pagi raya bgn je trus mandi n siap2 pakai bj tuk pergi solat..sebelum 2 siapkan sarapan tuk hubby+abg+abg2 ipor dl..pas breakfast trus gi solat...balik je solat tiba masanya tuk bersalam2 n sesi memberi duit raya tuk anak2 buah...time nak salam hubby saat yg paling mendebarkan wpun slalu dah salam ngan dia..pagi 2 rs sayu je,pas salam minta maaf ape yg ptt trus peluk hubby n dpt 1 ciuman kat dahi..saat 2 air mata mcm nak kuar sbb dpt gak merasa beraya bersama insan tersayang..

pas2 turun bawah n salam ngan smua family...bile tiba je time nak kasi duit raya kat anak buah,x seperti tahun2 lepas aku yg kasi,kali ni hubby yg kasi...yg akux puas ati 2,ade ke ptt diorg ckp nak dr aku gak..diorg ckp nak lebey sbb aku dah kawen..wah,bagi betis nak peha anak2 buah aku ni..hahahhahaha,aku ckp nasib baik aku kasi gak klu x kasi br padan muka...hahaha,trus diorg tdiam n blah..hehehe..hubby senyum ja kat aku...

then pas lunch aku ngan hubby bersiap2 tuk balik ke bayan lepas pula...1st time beraya di sana rs takot sangat tp aku layan gak la..hahahhahaha..tuk hubby tercinta....ni antara gambar yg sempat aku snap..punya beraya smpai lupe nak amik gambor..hehehe,layan je la...



nota kakiku:-walaupun muka aku hodoh aku ttp nak boh gak,coz bukan sng nak ada pic ber2...hehehe,2 pun kena syok amik sndr..hehehe..

No comments:

Post a Comment