Monday, October 19, 2009

Sedikit Pic Kenduri After Raya...

Salam..ekceli dah agak lama gak la aku nak upload pic kenuri ni..heheh..hr ni br bkesempatan nak bt...ni kenuri yg aku n hubby join bt pertama kali lepas kawen..huhuhu..so join je la ikut FIL p tuk menghabiskan cuti2 raya hr 2. kenuri ni sumwhere in perak...so layan la sikit2 ek...



sesi bergambar sebelum ke rumah pengantin sebelah pempuan...
ni pic time br je smpai..
ni time rombongan tgh nak ke kawasan rumah pengantin pempuan
ni aku n mak dah time berjalan...hehe malu bt pertama kali aku p bt ramai camni..
ni lah pengantin lelaki..abg yen
mereka dipertemukan..
cute gak flower gurl ni
abg yen n his wife (nm aku lupa..huhu)
ni pengantin baru..huahuahau(me n hubby)
ni ape lah yg b dok tgh ckp smpai bt pose maut lg..hukhuk
tok,my SIL,bb nisha,me n hubby
gambar sebelah pengantin lelaki

No comments:

Post a Comment