Sunday, February 13, 2011

Lawak...Lawak..Perpindahan Safee Sali...






ekceli aku terbaca 1 link ni,sgt2 menarik n look real..hahhahah..umum dah tau kan hero piala suzuki kita dah sah akan berhijrah ke indon & akan main ngan team pelita jaya..yuran perpindahan yg diterima... fuh RM30k sbulan...cuba bygkan klu 1 thn je dia dok sana dah dpt RM300k..lepas la beli umah sbiji+keta cash sbiji...klu dia nak lg hebat dok la lg lama kan..hehhe..yg aku sibik sgt ngan duit dia nape..bkn masyuk kat aku pun..hihihi..


neway kira mmg bgs la wpun dia masuk team tcorot tp at least dia brani pegi Indon..x tkot kena laser ke??hehehehe...tp wish him best of luck la,hope ada lg yg brani bt keputusan cam dia kan..mn tau story yg aku bc ni mjadi kenyataan..hahahhaha..tgk sini...hehe..bl aku tbaca ni aku mmg gelak besau la...hahahha..tp mmg superb la deorg bt paper ni..

mula aku sj gempak en.hubby sal story ni..mula2 en.hubby bc muka len mcm tp last2 dia ckp syg nak pekena b kan..hahhaha..da tau dah,benda ni mepek..tp terror depa bt kan..said en.hubby...hehehe..mn tau jd kenyataan kan..berebut safee n en. apek oo..dasat2...hahhahaha


dat's it 4 now..layannnnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment