Tuesday, March 29, 2011

Akibat mengigau...

salam petang selasa smua..

tb2 ada idea br nak story..ni smua gara2 status kat fb aku..bunyi dia mcm ni

***En. hubby silalah anda taip dgn cepat...toksah dok slow sgt..lalalla****

hehehe..pas2 sorg member dia tb2 je komen..bunyik dia camni..

sabar la..ok la 2 dh ada fb, dr buka kmputer pakai keyboard..hahahha... komen2 smakin rancak masuk..hahahha..rupa2nya en.hubby ngigau buka komputer pakai keyboard..hahaha..sgt2 x leh blah ye kwn2..hahahhha


maybe ni la keyboarnye..hahahahahaih mlm ni aku blk mesti gelak guling2 punye la..en.hubby sila la blajar it lebey sket ye...but im so proud of u, mn ade org pakai keyboard gi..maybe tlalu up 2 date kot..hahahahaha..tuk pengetahuan smua, en. hubby mmg tkenal ngan ngigaunya..aku naik takot..hahahha.. tp aku pun lebey kurang je..tp ni mmg bahan aku tuk kutuk dia mlm ni..hehehe..**syurga bwh tapak kaki suami***pesan en.hubby sal cite ni..raya ni syg minta ampun ye..xpun pas bahan ni dah x rs lawak lg..hahahahaha..renung2kan lah kwn2..hahahha

No comments:

Post a Comment