Sunday, March 13, 2011

MuLut LonGkaNg....

Assalammualaikum....
Hari ni aku nak story sket cite yg lepas yg bt aku rs sgt2 marah & sakit hati..
Sgt2 x sangka ayat mcm haram ***** dikeluarkan oleh sum1 yg agak kuang ajaq bg aku..tp aku still bsabaq gi..klu nak ikotkan hati aku ni, dah x mo dah aku amik tau sal dia..nyusahkan idup aku n bt aku jd x tentu hala..(stress teramat sgt)..
After dis, mmg aku x mo peduli lg hal dia, jgn plak time 2 dok mai bt baek n nyondol kt aku..hg sah2 bkn pempuan yg baek, so jgn dok belakon baek ngan aku..sudah2 la nyakitkan hati aku..aku nak tgkl pasni apa hg nak jd..utk hg aku rs mcm nak bt mcm ni je....ser, mcm sialan....
Pempuan mcm hg dah patot mampoih lama dah..ayat2 hg yg bt aku rs down sekejap n ayat2 hg yg dok tunjuk diri hg baek sgt 2 bt aku menyumpah2 diri hg...sumpah aku xkan maafkan hg, hg manusia yg x bole diajaq..mmg ptt dia x amik tau lgsg pasai hg, klu dia amik tau punx guna sbb hg mcm s**l..pasni aku nak tgk apa nak jd kt hg sbb hg mmg tlampau pndai mengajaq org, tp bl mai bab hg, pandai lak yg 2 x leh, yg ni x leh..
Nak kata hg x dak agama ada, tp klu utk hg smua betoi,smua baguih.. kira hg nak gitau aku hg A sgt la kan..cait!!!bole blah la..nak muntah aku tgk muka hg...bajet cun sgt la ek..sah2 beruk mak** lg elok 1000x dr hg..(huh!!!)hg bt bg aku tambah dosa lg ada la,x guna aku kenai hg, lg baguih hg x dak lam idup aku..kdg2 aku nyesal kenai hg..aku tggu n nak tgk ja apa nak jd ngan hg..
2 ja stakat ni.....

No comments:

Post a Comment