Monday, May 2, 2011

Our 2nd Anniversary..

Holla gengs..
1st of Mei adalah tarikh keramat tuk aku n en.hubby..sempena anniversary kami ber2, so aku n en.hubby declare tuk bg cuti kat smua pekerja2..hehehe..
celebrate.....emmmm..nope dis year, juz lepaking n having fun wif en.hubby + jalan2 cr makan je..
but still fun coz en.hubby bw aku gi beli kasut (dpt present gi) + cr bj tuk kenuri his sista..
sempena anniversary yg ke-2 ni aku juz nak wish tuk en.hubby semoga our relation lasting 4 eva+smoga Allah kurniakan zuriat yg soleh+solehah n diberi kesihatan yang baek serta diberikan kekuatan menghadapi kehidupan yang bakal mendatang...
sempena 2nd anniversary ni juga aku ada sumthing nak share juz x dpt kepastian je lg..if dat happen i will let u all know later..masih samar2 keputusannya, so i have 2 wait..moga allah memakbulkan doa aku+suami+family+kawan2..aminnnnn....

No comments:

Post a Comment