Monday, November 16, 2009

asben sakit+sedey

salam..n3 kali ni aku nak cita pasai asben aku..friday nite dia punya la happy nak maen futsal balik..ada tournament dia ckp..ddia main ngan team yg slalu dia main tiap2 mlm jumaat..nak dijadikan cita sronok punya pasai lutut dia jd balik..ekceli sebelum ni pun penah jd dah 2 kali..skali ngan team kmpung sonok divisyen 1 x silap aku,2nd time ngan maktab..ni yg ketiga..ekceli aku dah pesan suh dia t.care sbb aku tau lutut dia mmg x ok...

skrg smua dah jd n x leh bt apa dah..p klinik dr. suh operate lutut coz nak guna lama..x silap aku ligamen lutut dia rosak..ni mmg biasa tuk pemain bola..aku sian sgt kat dia asyik ckp sakit..yg aku sedey aku x dpt nak jaga dia time2 dia sakit mcm ni..sedey+risau coz dia x lalu makan..aku ckp ngan dia nak p amik kat negeri 9 but dia ckp x yah coz dia bz ada hari penyampaian hadiah rabu ni..aku ssh hati sgt2, x tau nak ckp asyik pk dia ja skrg..plan nak p 2nd hanimun hujung tahun ni pun mesti kena cancel coz dia jalan pun terhencot2..

maybe nak amik insuran dia ckp tuk nak operate lutut bulan 5 nnt..smua plan mcm nak berkubur je,tp x pe janji asben aku sihat..nasib baik jd dah nak cuti sekolah klu x aku lg ssh hati..take care b,jgn byk jalan sgt..aku takot makin truk jd sbb dia x pegi urut or bt pape lg..neway hope my hubby get well soon..miss him so much..luv u syg...

p/s: tuk asbenku,len x klu syg pesan jgn ketegaq dah..tgk apa dah jd,kan dah ssh sndiri,x dak sapa nak jaga...

No comments:

Post a Comment