Monday, November 2, 2009

DO I NEED CHANGES IN MY LIFE ????

ekceli aku rs mcm nak share je ngan smua n3 kali ni..n if u olls got any advice or opinion pls leave msg ok.hehe

sebenarnya adakah aku perlu memakai tudung atas permintaan asben or aku mmg dah ptt pakai or perubahan itu ada hikmahnya bt aku?????..coz aku mmg nak but aku x rs this is the rite time 4 me..but kdg2 aku rs dah mmg ptt pun aku bt a bit changes in my life..jd budak baik..baik ke???hehehe

but insyaAllah atas permintaan hubby perubahan ini akan aku lakukan dlm ms terdekat..i do it 4 u my luvly hubby..all i done is juz 4 u..ahaks....

ermm..so kwn2 nnt kan perubahan aku dlm ms terdekat ini..yehaa...x sabar tp takot sgt2 klu prubahan ni bt sementara ja..tp akan aku pertahankan demi suami tercinta..

p/s :- what's ur bigger changest in ur life that makes u feel regret or proud????

No comments:

Post a Comment