Thursday, November 19, 2009

Tag from Intan

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award

2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies

3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

5) Paste the award badge in your sidebar




orite..time 2 answer..hehehe

*****************************************************************************

No. 1

1) intan ni dl keja kat usm tp skrg kat upsi

2) br je kawen tahun ni n PJJ gak mcm aku..tp dia lebey bnasib baik coz sminggu skali jumpa (huh, x cam aku..penyeksaan betoi..huhu)

3) dia comel sgt n nmpk sopan santun..hehe tp klu dah kenal hilang kesopanan dia..hahaha, sorry intan :-)

4) naik keta savvy hitam..dah kemik sket kena langgar..hehehe

5) suka nyanyi x kira tmpat smpai gi kelantan ngan dia aku asyik dgr dia nyanyi je..hahaha

*****************************************************************************************

No. 2

1) aku br bgelar isteri kepada firdauz bin zainol

2) manja sgt ngan family but now ngan hubby..pantang nmpk hubby nyondol ja keja aku..hehehe

3) smakin chubby pas kawen coz aku pantang nmpk makanan

4) kdg2 family pggil aku tupai coz aku suka mkn buah n dpt asben pun mcm aku pantang nmpk buah..2 yg best

5) aku anak bongsu dr 6 bradik..(smua syg aku..hehe)

6) penah xcident dl time form 5 n lutut aku mmg out..hehehe

7) masih berharap dpt stay ngan hubby dlm ms terdekat wpun harapan tipis :-(

8) aku cepat marah n trasa klu org yg rapat ngan aku ckp sumthing bad but cpt cool balik..

9) aku gila2 n suka gelak n suka gak jalan2 klu byk duit..klu x dak aku dok umah je

10) gilakan farmville tp dah kena block kat opis..sgt2 membara prasaan aku hr ni sbb nak up level..hehe

**********************************************************************************

No. 3

1) Ieyda - baru bgelar ibu kpd hasif zafhran, 1 sekolah n 1 kolej..dl x rapat but now become close.

2) As - bakal mendirikan umah tangga n member rapat kat usm..agak kasar tp skali kena penangan ayie trus demam..hahahah

3) Azreen - bakal melangsungkan perkahwinan bulan 12 ni ngan khairi n member rapat gak kat usm tp keja kat HR tmpt lama aku..hehe

4) Ainie - keja kat HR, aku suka blog dia sbb pasal makanan ja..aku x tahan tgk..hahahaha

ckp la kot..aku dah malas..penangan kena block farmville..sedey tul

*****************************************************************************************

No. 4 & 5

settle....

No comments:

Post a Comment